در مواردی که امکان پرداخت فاکتور فروش در محل وجود داشته باشد مشتری میتواند با انتخاب پرداخت در محل، هزینه ارسال کالا را در آدرس ارائه شده به پیک نوید تکنولوژی پرداخت نماید، با این حال نوید تکنولوژی برای افزایش بازدهی ارائه خدمات و کاهش مراحل پروسه فروش و تحویل کالا به شما مشتری عزیز پیشنهاد میکند تا کل مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین واریز نمایید، بدیهی است همواره امکان بازگشت وجه طبق شرایط و رویه بازگشت وجه مندرج در راهنمای خرید امکان پذیر خواهد بود.
نوید تکنولوژی برای ارسال تمامی کالاهای خریداری شده چند روش متفاوت در نظر گرفته که شما میتوانید بهترین آنرا با توجه به شرایط و محل تحویل مرسوله خود انتخاب کنید. رویه ارسال کالا در بخش مربوطه موجود و قابل مطالعه میباشد.
بله، با توجه به شرایط و رویه بازگشت کالا در نوید تکنولوژی 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا در نظر گرفته که میتوانید شرایط و نحوه بازگشت کالا را در بخش مربوطه مطالعه نمایید.
شما همواره امکان لغو و بازگشت سفارش خود را قبل از ارسال مرسوله دارید، با تماس با پشتیبانی سایت از طریق شماره تلفن دفتر نوید تکنولوژی و اعلام بازگشت وجه تا حداکثر 24 ساعت پس از تایید بازگشت وجه پرداختی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.
وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله پیگیری سفارش بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه پیگیری سفارش، وضعیت سفارش و روش ارسال را مشاهده کنید. برای مرسولات ارسالی توسط پیک نوید تکنولوژی میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید در سایر روش ها با دریافت کد پیگیری مرسوله خود را از طریق شرکت همکار مورد نظر پیگیری کنید.
کلیه مرسولات ارسالی نوید تکنولوژی در بسته بندی مخصوص فروشگاه نوید تکنولوژی ارسال میشود. کالاهای حجیم یا سنگین در بسته بندی با پوشش سخت برای حفظ سلامت مرسوله ارسال خواهد شد. در صورتی که در رابطه با بسته بندی مرسوله خود حساسیت خاصی دارید با درج در قسمت توضحیات در هنگام سفارش نسبت به مطلع ساختن کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.
خیر، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، صرفا میتوانید نسبت به لغو سفارش اقدام کنید. برای تغییر سفارش، با لغو سفارش جاری و ایجاد سفارش جدید شما امکان دریافت مرسوله جدید خود را خواهید داشت.
در فروشگاه آنلاین نوید تکنولوژی تمام تلاش ما بر حفظ رضایت مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات مناسب و شایسته ی کاربران عزیز می باشد . شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز بصورت ۲۴ ساعته و حتی ایام تعطیل از طریق قسمت پشتیبانی آنلاین و ” فرم تماس با ما ” مشکلات و سوالات خود را با ما مطرح کنید . توجه داشته باشید پشتیبانی تلفنی فقط در ایام کاری از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۲۰:۰۰ پاسخگوی شما عزیزان می باشد .
بله ، شما می توانید در ایام کاری و در ساعات ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ به دفتر فروشگاه به آدرس :
خراسان شمالی ، شهرستان گرمه ، خیابان شهید ناطق ، موبایل نوید
مراجعه کنید . همواره پذیرای مشتریان عزیز هستیم .
بله ، شما میتوانید با تماس با قسمت پشتیبانی آنلاین و یا تماس با تلفن شرکت سفارش خود را ثبت کنید .
۰۵۸-۳۲۵۰۶۵۲۱
۰۹۱۵۹۸۶۹۷۰۰